Wczoraj z kolegą miałem zabrać się za ocieplenie gazowni ale odłożyłem to na później.
Zaobserwowałem że serwis poszedł na łatwiznę i spi.....ił podłączenie parownika pod układ chłodzenia bynajmniej u mnie nie wiem jak u was.
Wpięli się z przewodem zasilającym parownik w przewód za termostatem a mianowicie jest czwórnik który łączy przewód pomiędzy silnikiem a chłodnicą jedne rozgałęzienie wraca na zbiorniczka wyrównawczego a drugie w samochodach bez lpg idzie na chłodnice oleju.
Poszli na łatwiznę i przewód który szedł do chłodnicy oleju odpięli i puścili na parownik a powrót z parownika podpięli pod chłodnice oleju.
Jak podłączycie sie pod komputer gazu i to czujnik od temperatury który idzie na parownik pokazuje 35 stopni a na blacie temperatura pokazuje 55 stopni bynajmniej tak jest u mnie
Zamierzam zakupić trójnik i wpiąć się nim w przewód od nagrzewnicy i podpiąć tam przewód od przewód zasilający parownik a na wyjście czwórnika założyć zaślepkę albo zmienic czwórnik na trójnik.
Po takiej modernizacji silnik będzie się znacznie szybciej przełączał na LPG
bo jak wiadomo ceny benzyny z dnia na dzień coraz droższe silnik będzie miał wyższą temperaturę i będzie lepiej dogrzany ( możliwe że będzie mniej masełka pod korkiem wlewu oleju) przedłoży to żywotność parownika a w szczególności membran zwłaszcza w zimie.
Zaobserwowałem że serwis poszedł na łatwiznę i spi.....ił podłączenie parownika pod układ chłodzenia bynajmniej u mnie nie wiem jak u was.
Wpięli się z przewodem zasilającym parownik w przewód za termostatem a mianowicie jest czwórnik który łączy przewód pomiędzy silnikiem a chłodnicą jedne rozgałęzienie wraca na zbiorniczka wyrównawczego a drugie w samochodach bez lpg idzie na chłodnice oleju.
Poszli na łatwiznę i przewód który szedł do chłodnicy oleju odpięli i puścili na parownik a powrót z parownika podpięli pod chłodnice oleju.
Jak podłączycie sie pod komputer gazu i to czujnik od temperatury który idzie na parownik pokazuje 35 stopni a na blacie temperatura pokazuje 55 stopni bynajmniej tak jest u mnie
Zamierzam zakupić trójnik i wpiąć się nim w przewód od nagrzewnicy i podpiąć tam przewód od przewód zasilający parownik a na wyjście czwórnika założyć zaślepkę albo zmienic czwórnik na trójnik.
Po takiej modernizacji silnik będzie się znacznie szybciej przełączał na LPG
bo jak wiadomo ceny benzyny z dnia na dzień coraz droższe silnik będzie miał wyższą temperaturę i będzie lepiej dogrzany ( możliwe że będzie mniej masełka pod korkiem wlewu oleju) przedłoży to żywotność parownika a w szczególności membran zwłaszcza w zimie.
Komentarz